Konu
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
26-10-2012, 22:26:08
#79
PaSaSa
aceba vardiyalı çalışmak mı daha iyi ikm'de yoksa normal 8-5 çalışmak mı? vardiyalıda 16gün çalışıyormuşsun bir ayda. ama uyku düzeni filan sorun olur sanırım