Kesinlikle vardiyalı daha iyi. Bazen olur gündüz yapacağın işler olur onları yapabiliyorsun gece gideceğin yerlere gidebiliyorsun her türlü işini yapabiliyorsun vardiyalıda. Mesela bugün sabah işe gittin 8'de akşam 8'de çıkıyorsun yarın tatil gündüz. Gece 8 de işe gidiyorsun sabah 8'de çıkıyorsun çıktığın gün ve sonraki gün tatil ondan sonra ki gün tekrar sabah 8'de gidiyorsun. Gece zaten hiç bir şey olmuyor bütün mahkumlar uyuyor zaman geçirmeye çalışacaksın geceleri.
işte zor olanda o gece zaman geçirmek sanırım tv filan oluyor mu aceba

telefon filan yasakmış duydumda