syf01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
586
●34.746
- 26-10-2012, 16:48:49PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aday memurken tam bilgim yok. İyi araştırmak lazım. - 26-10-2012, 19:30:03Zaman ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkürler hocam Allah razı olsun.syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2012, 20:44:49ALLAH sizden razı olsun.Dmrbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nerede girdi. Gerçi benim devrem değil
- 26-10-2012, 20:46:56İzmir / Aliağa / Şakran T Tipi cezaevi.syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2012, 20:49:18ne mezunuydu hocam lise mi yoksa önlisans ?Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2012, 20:50:25Önlisans mezunu olarak girdi şuan aöf te son sınıf okuyor bitirince lisans mezunu olarak devam edecek yanlış bilmiyorsam maaşı da artacak lisans mezunu olunca.ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-10-2012, 20:54:30Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maaş çok az artıyor ama 1 derece atlıyor 9. dereceden başlayacak. Oda benim gibi 10.3 sanırım.