• 26-10-2012, 16:20:39
    #64
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sözleşmeliyseniz istifa edebilirsiniz.
    sözleşmesizde 1 sene kadar çalıştıktan sonra istifa edebilirsiniz diye duymuştum?
  • 26-10-2012, 16:48:49
    #65
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sözleşmesizde 1 sene kadar çalıştıktan sonra istifa edebilirsiniz diye duymuştum?

    aday memurken tam bilgim yok. İyi araştırmak lazım.
  • 26-10-2012, 19:30:03
    #66
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Yeterli hocam.


    Zaman ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkürler hocam Allah razı olsun.
  • 26-10-2012, 19:41:41
    #67
    Geçen sene çok yakın arkadaşım 81 ile gardiyanlığa girdi ve çok çok çok rahat bir işi var. Gardiyanlık ile ilgili sorularınızı cevaplayabilirim onun sayesinde baya bilgilendim.
  • 26-10-2012, 20:44:49
    #68
    Dmrbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaman ayırıp cevap verdiğiniz için teşekkürler hocam Allah razı olsun.
    ALLAH sizden razı olsun.


    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene çok yakın arkadaşım 81 ile gardiyanlığa girdi ve çok çok çok rahat bir işi var. Gardiyanlık ile ilgili sorularınızı cevaplayabilirim onun sayesinde baya bilgilendim.

    Nerede girdi. Gerçi benim devrem değil
  • 26-10-2012, 20:46:56
    #69
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerede girdi. Gerçi benim devrem değil
    İzmir / Aliağa / Şakran T Tipi cezaevi.
  • 26-10-2012, 20:49:18
    #70
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İzmir / Aliağa / Şakran T Tipi cezaevi.
    ne mezunuydu hocam lise mi yoksa önlisans ?
  • 26-10-2012, 20:50:25
    #71
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne mezunuydu hocam lise mi yoksa önlisans ?
    Önlisans mezunu olarak girdi şuan aöf te son sınıf okuyor bitirince lisans mezunu olarak devam edecek yanlış bilmiyorsam maaşı da artacak lisans mezunu olunca.
  • 26-10-2012, 20:54:30
    #72
    Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önlisans mezunu olarak girdi şuan aöf te son sınıf okuyor bitirince lisans mezunu olarak devam edecek yanlış bilmiyorsam maaşı da artacak lisans mezunu olunca.

    Maaş çok az artıyor ama 1 derece atlıyor 9. dereceden başlayacak. Oda benim gibi 10.3 sanırım.