Konu
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
26-10-2012, 20:50:25
#71
Exwore
ncetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne mezunuydu hocam lise mi yoksa önlisans ?
Önlisans mezunu olarak girdi şuan aöf te son sınıf okuyor bitirince lisans mezunu olarak devam edecek yanlış bilmiyorsam maaşı da artacak lisans mezunu olunca.