Konu
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
26-10-2012, 16:48:49
#65
syf01
PaSaSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sözleşmesizde 1 sene kadar çalıştıktan sonra istifa edebilirsiniz diye duymuştum?
aday memurken tam bilgim yok. İyi araştırmak lazım.