PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sözleşmesizde 1 sene kadar çalıştıktan sonra istifa edebilirsiniz diye duymuştum?

aday memurken tam bilgim yok. İyi araştırmak lazım.