Konu
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
26-10-2012, 16:20:39
#64
PaSaSa
syf01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sözleşmeliyseniz istifa edebilirsiniz.
sözleşmesizde 1 sene kadar çalıştıktan sonra istifa edebilirsiniz diye duymuştum?