• 26-10-2012, 11:19:15
    #46
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5 2.5 ay aralığında çıkacak ilan.
    biri "katipler"mi dedi ben gidiyorum
  • 26-10-2012, 11:20:00
    #47
    Dmrbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizide çok soru sorup sıktık kusura bakmayın.

    Peki fiziki yapı ne kadar önemli ? Diyelim o kilo ve boy oranını tutturuyoruz ama bakıyolarmı yok işte hafif göbegi var kolları sarkmış felan gibi Birde tip ne kadar önemli ? Hani derler ya eli yüzü düzgün birini arıyorlar gibisinden öyle bir şey de varmı ?

    Hiç çekinmeden sorabilirsiniz.
    Genelde 1.75 üstü olıyorlar hatta adanada nerdeyse hepsini 1.80 'ne yakın alıyorlar. Göbekli kimseyi almamışlar Tipe pek önem vermiyorlar en son baktıkları şey bence. Mülakatta falan kendinizi acındırın genelde herkese soruyorlar üni. okumuşsun neden bu mesleği seçtin diye. Aile durumumuz pek iyi değil beni amcamlar okuttu ne bilim sallayın


    kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başka hangi ünvanlar, icra memuru var duyduğuma göre dosya başı ek para alıyolarmış, büyük bir adliyede maaşı ikiye katlar yanlışmıyım ?
    İcra memuru zor iş. Bir kaç ark. dayak yedi akşam 8-9 gibi eve geldikleri oluyor. Az biraz fazla kazanacam diye köle olmaya gerek yok diye düşünüyorum. O kadar çalışacaksanız özel şirketler prim falan daha iyi para kazandırır.
  • 26-10-2012, 11:28:26
    #48
    Senin boy kaçtı hocam Şartlarında 1.70 ve üstü yazıyordu sanırım.
  • 26-10-2012, 11:29:41
    #49
    2 Yıl adalet okuyup icra müdürlüğü sınavına giricem inşallah.
    Ama önce katip olmam lazım şunu sorayım birde sınavdan 78 aldım klavyedede en az 150 kelime yazarım metni bitirir başa bile gelirim. Mülakattan geçmek için torpil şartmıdır.
    Birde katiplikte yazı işleri müdürlüğüne yükselebiliyormuşuz o nasıl oluyor acaba nasıl yükselebiliriz maaşı ne kadar öğrenebilirmiyim
  • 26-10-2012, 11:31:17
    #50
    KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 Yıl adalet okuyup icra müdürlüğü sınavına giricem inşallah.
    Ama önce katip olmam lazım şunu sorayım birde sınavdan 78 aldım klavyedede en az 150 kelime yazarım metni bitirir başa bile gelirim. Mülakattan geçmek için torpil şartmıdır.
    Birde katiplikte yazı işleri müdürlüğüne yükselebiliyormuşuz o nasıl oluyor acaba nasıl yükselebiliriz maaşı ne kadar öğrenebilirmiyim
    Torpil şart değildir kesinlikle... Yazı işleri müdürlüğü için 8 yıl çalışmış olma şartı var 5 i z. katibi olmalı en az. Maaşı 2.500 civarı.
  • 26-10-2012, 11:33:24
    #51
    HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Torpil şart değildir kesinlikle... Yazı işleri müdürlüğü için 8 yıl çalışmış olma şartı var 5 i z. katibi olmalı en az. Maaşı 2.500 civarı.
    Klavyede fazla yazmanın bir avantajı var mı hocam ?

    Yanlışsız yazmak daha mı önemli ?
  • 26-10-2012, 11:34:28
    #52
    syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç çekinmeden sorabilirsiniz.
    Genelde 1.75 üstü olıyorlar hatta adanada nerdeyse hepsini 1.80 'ne yakın alıyorlar. Göbekli kimseyi almamışlar Tipe pek önem vermiyorlar en son baktıkları şey bence. Mülakatta falan kendinizi acındırın genelde herkese soruyorlar üni. okumuşsun neden bu mesleği seçtin diye. Aile durumumuz pek iyi değil beni amcamlar okuttu ne bilim sallayın
    Teşekkürler hocam. Boy 1.73 yetmez mi acaba boyu nasıl uzatıcaz bilmiyorum
  • 26-10-2012, 11:34:49
    #53
    ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klavyede fazla yazmanın bir avantajı var mı hocam ?

    Yanlışsız yazmak daha mı önemli ?
    Genel bişey söylemek doğru olmaz. Bazen bazı komisyonlar en çok yazanı, en çok yazanlardan 3 5 kişiyi mutlaka alır. Ama bazende en çok yazan alınmaz. Çok fazla yanlış olmamalı zaten. Anlam bütünlüğünün bozulmaması lazım. Klavyede 1. olursunuz ama mülakatınız iyi geçmezse önemi kalmaz o 1. liğin.
  • 26-10-2012, 11:41:35
    #54
    Sizce sınava sözleşmeli olarakmı girelim yoksa kadrolu olarakmı hangisine başvuralım ? Kadrolu çok az alım oluyor