ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klavyede fazla yazmanın bir avantajı var mı hocam ?

Yanlışsız yazmak daha mı önemli ?
Genel bişey söylemek doğru olmaz. Bazen bazı komisyonlar en çok yazanı, en çok yazanlardan 3 5 kişiyi mutlaka alır. Ama bazende en çok yazan alınmaz. Çok fazla yanlış olmamalı zaten. Anlam bütünlüğünün bozulmaması lazım. Klavyede 1. olursunuz ama mülakatınız iyi geçmezse önemi kalmaz o 1. liğin.