Konu
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
26-10-2012, 11:41:35
#54
KaRa_MaSkE
Sizce sınava sözleşmeli olarakmı girelim yoksa kadrolu olarakmı hangisine başvuralım ? Kadrolu çok az alım oluyor