2 Yıl adalet okuyup icra müdürlüğü sınavına giricem inşallah.
Ama önce katip olmam lazım şunu sorayım birde sınavdan 78 aldım klavyedede en az 150 kelime yazarım metni bitirir başa bile gelirim. Mülakattan geçmek için torpil şartmıdır.
Birde katiplikte yazı işleri müdürlüğüne yükselebiliyormuşuz o nasıl oluyor acaba nasıl yükselebiliriz maaşı ne kadar öğrenebilirmiyim
Torpil şart değildir kesinlikle... Yazı işleri müdürlüğü için 8 yıl çalışmış olma şartı var 5 i z. katibi olmalı en az. Maaşı 2.500 civarı.