Dmrbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizide çok soru sorup sıktık kusura bakmayın.

Peki fiziki yapı ne kadar önemli ? Diyelim o kilo ve boy oranını tutturuyoruz ama bakıyolarmı yok işte hafif göbegi var kolları sarkmış felan gibi Birde tip ne kadar önemli ? Hani derler ya eli yüzü düzgün birini arıyorlar gibisinden öyle bir şey de varmı ?

Hiç çekinmeden sorabilirsiniz.
Genelde 1.75 üstü olıyorlar hatta adanada nerdeyse hepsini 1.80 'ne yakın alıyorlar. Göbekli kimseyi almamışlar Tipe pek önem vermiyorlar en son baktıkları şey bence. Mülakatta falan kendinizi acındırın genelde herkese soruyorlar üni. okumuşsun neden bu mesleği seçtin diye. Aile durumumuz pek iyi değil beni amcamlar okuttu ne bilim sallayın


kralmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başka hangi ünvanlar, icra memuru var duyduğuma göre dosya başı ek para alıyolarmış, büyük bir adliyede maaşı ikiye katlar yanlışmıyım ?
İcra memuru zor iş. Bir kaç ark. dayak yedi akşam 8-9 gibi eve geldikleri oluyor. Az biraz fazla kazanacam diye köle olmaya gerek yok diye düşünüyorum. O kadar çalışacaksanız özel şirketler prim falan daha iyi para kazandırır.