syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç çekinmeden sorabilirsiniz.
Genelde 1.75 üstü olıyorlar hatta adanada nerdeyse hepsini 1.80 'ne yakın alıyorlar. Göbekli kimseyi almamışlar Tipe pek önem vermiyorlar en son baktıkları şey bence. Mülakatta falan kendinizi acındırın genelde herkese soruyorlar üni. okumuşsun neden bu mesleği seçtin diye. Aile durumumuz pek iyi değil beni amcamlar okuttu ne bilim sallayın
Teşekkürler hocam. Boy 1.73 yetmez mi acaba boyu nasıl uzatıcaz bilmiyorum