HaCKeW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Torpil şart değildir kesinlikle... Yazı işleri müdürlüğü için 8 yıl çalışmış olma şartı var 5 i z. katibi olmalı en az. Maaşı 2.500 civarı.
Klavyede fazla yazmanın bir avantajı var mı hocam ?

Yanlışsız yazmak daha mı önemli ?