Önlisans mezunu olarak girdi şuan aöf te son sınıf okuyor bitirince lisans mezunu olarak devam edecek yanlış bilmiyorsam maaşı da artacak lisans mezunu olunca.
Maaş çok az artıyor ama 1 derece atlıyor 9. dereceden başlayacak. Oda benim gibi 10.3 sanırım.