Exwore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önlisans mezunu olarak girdi şuan aöf te son sınıf okuyor bitirince lisans mezunu olarak devam edecek yanlış bilmiyorsam maaşı da artacak lisans mezunu olunca.

Maaş çok az artıyor ama 1 derece atlıyor 9. dereceden başlayacak. Oda benim gibi 10.3 sanırım.