Gardiyanlığın iş şartları çok mu zor? Sürekli ayakta mıyız?
Sürekli oturuyorsun.

Mahkum seni çağırdığında oturduğun yerden kalkıyorsun gidiyorsun hayrola ne vardı diye soruyorsun geliyorsun yerine oturuyorsun yapılan iş bu kadar. Bunun dışında açık görüş kapalı görüş var mahkumları alır görüşe götürürsün. Ya da biri rahatsızlanır intihar eder onları alırsın götürürsün ring aracına binersin mahkumu götürürsün hastaneye o gün işten yırtarsın falan.
Dışarıya aksedildiği gibi hiç bir zorluğu yok ( benim bildiğim cezaevi türü koşullarına göre ).