Arkadaşlar, 2011 senesinde adliyeye katip olarak girdim. kurum içindeki ünvan değişikliği sınavı ile bilgisayar teknisyeni oldum. 8 aylık bir katiplik 6 aylıkta bir teknisyenlik tecrubem var. Sorularınızı bu başlık altından cevaplamaya çalışabilirim.