vay be harbi ahiret sorusu hocam

muhabetin başını kaçırdımda siz şunda görevlisiniz sanırım doğrumu hocam i.k.m olarak ?
Evet hocam 2 yıl olacak.
bende 80,6 aldım katipliğe başvuracam ikm de başvuru yapacam aslında ikm pek fazla istemiyorum ama yaş 25 oldu artık bi yerden başlamak gerek bu senede zaten 4 yıllık bitiyor belki kurumlar arası geçiş filan yaparım artık şans

maaş yatsında
Kurumlar arası çok zor hocam. Dayı meselesi
Zabıt katibi olan arkadaşlar yok mu ? Birazda o konu hakkında bilgi alalım
O konuda da yardımcı olabilirim.
İyide sen hızlı yazıyorsan zaten burayı hakediyorsun.Ben ayrıca anlattığınız olayı pek inandırıcı bulamadım.Başsavcıyı tanıyabilirsiniz ona birşey diyemem ama koskoca başsavcı dahi size torpil ayarlıyamıyorsa, işte buna gülerim.
Arkdaşın anlattığı doğru hocam. Ben neler gördüm
Alım duyurusunu ne zaman yaparlar arkadaşlar sizce?
Benim haberim olur size haber veririm bu konudan olmassa.