Dmrbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vay be harbi ahiret sorusu hocam muhabetin başını kaçırdımda siz şunda görevlisiniz sanırım doğrumu hocam i.k.m olarak ?
Evet hocam 2 yıl olacak.

PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende 80,6 aldım katipliğe başvuracam ikm de başvuru yapacam aslında ikm pek fazla istemiyorum ama yaş 25 oldu artık bi yerden başlamak gerek bu senede zaten 4 yıllık bitiyor belki kurumlar arası geçiş filan yaparım artık şans maaş yatsında
Kurumlar arası çok zor hocam. Dayı meselesi


ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zabıt katibi olan arkadaşlar yok mu ? Birazda o konu hakkında bilgi alalım
O konuda da yardımcı olabilirim.

LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyide sen hızlı yazıyorsan zaten burayı hakediyorsun.Ben ayrıca anlattığınız olayı pek inandırıcı bulamadım.Başsavcıyı tanıyabilirsiniz ona birşey diyemem ama koskoca başsavcı dahi size torpil ayarlıyamıyorsa, işte buna gülerim.
Arkdaşın anlattığı doğru hocam. Ben neler gördüm


KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alım duyurusunu ne zaman yaparlar arkadaşlar sizce?
Benim haberim olur size haber veririm bu konudan olmassa.