LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyide sen hızlı yazıyorsan zaten burayı hakediyorsun.Ben ayrıca anlattığınız olayı pek inandırıcı bulamadım.Başsavcıyı tanıyabilirsiniz ona birşey diyemem ama koskoca başsavcı dahi size torpil ayarlıyamıyorsa, işte buna gülerim.
Seni inandırmak için yazmadım. Hem yalan yanlış bir yazı için hangi öküz 10dk harcar.

Ben başımdan geçeni anlatmışım. Senin inanıp inanmaman yazdıklarımı değiştirmez.

Konuda demişimki; en az savcı kadar yetkili gözlemciler var.