Konu
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
25-10-2012, 12:01:37
#14
LordHaseky
Beyler bence sözleşmeliyede başvurun, seçimler seneye devlet kadroya atıcak bence sözleşmelileri.Ben hem sözleşmeli hem kadroluya başvurcam.