Konu
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
25-10-2012, 10:20:31
#10
Dmrbs
KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gardiyanlıkmı daha iyi sizce yoksa katiplikmi ?
Bu sorunun cevabını bende merak ediyorum. Katiplik diye girdik aklımız gardiyanlığa kaydı