LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Beyler bence sözleşmeliyede başvurun, seçimler seneye devlet kadroya atıcak bence sözleşmelileri.Ben hem sözleşmeli hem kadroluya başvurcam.

İkisine başvuramıyorsunuz seçim yapıyorsunuz hocam. Sözleşmeli ile kadrolu arasında 100 TL gibi bir fark var diğer tüm haklırınız aynı kafanıza takmayın bunları.