Konu
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
25-10-2012, 12:00:38
#13
syf01
ncetin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İ.k.m ' de sadece mülakat mı var hocam ? Ben de 78 puan aldım.
Katipliğe ve i.k.m her ikisine başvuru yapıcam.
Boy ve kilo şartı var. Sonra mülakat hocam.