Dayı mı? benim girdiğim yerde babamda olsaydı giremezdim.

İsmini vermek istemediğim bir adliyede Kuzenim var Elektrik müh. ve baş savcı ile araları çok iyidi.

Kuzen bana söyledi 70 ve üzeri al katipliğe gir hallederiz dedi. Ben de 73 alarak ocak ayındaki sınava girdim. Klavyeden 147 kelime yazarak mülakata kaldım. Gözümü katipliğe dikmiş, acayip rahattım. Mülakata gittim acayip sıra vardı ve bana tam 00:05' de mülakat sıram gelmişti. Girdik ortada baş savcı yanlarında gözlemci olmak üzere 3 kişi vardı. 5 soru sordular 3'ünü bildim. (tabik jet takım elbise ile gittim) İçimden yeterlidir felan dedim. Kuzeni aradık baş savcıya ismimi söyledi. Başladık beklemeye. Açıklandı. Bir baktımki 55'den mülakatta kalmışım. Tabi şok oldum. Nasıl olur felan derken giremedim. İmkansız olan benim giremem diye düşünürken asıl önemli durumu atlamışım. Ben girseydim başkasının hakkını yemiş olacaktım. Evet gerçekten bu durum vardı. Bu iş resmen gözümü boyamış önümü kapamıştı. Kazanamam sayesinde bu düşünce belirdi. Ben de bu işte bir hayır var olum sabret kendi emeğinle gireceğin bir iş çıkar. Dua ve sabır sayesinde katiplikten çok daha iyi bir iş bularak ÇOK ŞÜKÜR Ki çalışmaktayım. (MAŞALLAH) Katipliğe girseydim bu sözleri söylermiydim bilemiyorum ama dediğim gibi kazanamayınca gözlerim açıldı. Bu senede zaten sınava girmedim. Çok ince bir çizgi yaşıyoruz aslında. Gerçekten ihtiyacı olan birisinin yerine girseydim, nasıl hesabını verecektim bilemiyorum.

...