Katiplerle, IKM aynı maaşı mı alıyor? Katip olduk diyelim yazı işleri müdürlüğüne kadar yükselebiliyoruz, IKM'de mevki yükselme olayı var mı?
Aynı maaşı almıyorlar. Adalet bakanlığında net olarak en yüksek maaşi İ.K.M alıyor. Katip ile İ.K.M arasında 200 tl 'ye yakın fark var. İ.K.M yükselme var ama onların hep şartı var. Başkan olmak için meslekte belli bir yılı doldurmak lazım ve önlisans mezunu olmak. Serbaşkan olmak için lisans mezunu ve dayının olması lazım. Aynı şeyler katip içinde geçerli yükselmek sabır işi.
sorular tuzluymuş hocam

13 zaten boşuna uğursuz demiyorlar
Aynen öyle oldu bazı ark. 1000 'in 5 'e bölümünden kalan kaç diye soru çıktı