Senin boy kaçtı hocam

Şartlarında 1.70 ve üstü yazıyordu sanırım.
Benim 1.80 hocam.
Teşekkürler hocam. Boy 1.73 yetmez mi acaba boyu nasıl uzatıcaz bilmiyorum
Yeterli hocam.
Sizce sınava sözleşmeli olarakmı girelim yoksa kadrolu olarakmı hangisine başvuralım ? Kadrolu çok az alım oluyor
Kadrolu tabiki iyi ama az sayıda alındığı için şansınız çok azalıyor. Adana 5 kişi kadrolu 55 kişi sözleşmeli almıştı.
Kronik rahatsızlık, adliyeye girmek için engel mi? (Böbrek yetmezliği)
Kazanınca devlet hastanesinden sağlık raporu aldırıyorlar ama hastanede doktor sana soruyor bir şeyin var mı diye?

yok diyin gitsin.