ncetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin boy kaçtı hocam Şartlarında 1.70 ve üstü yazıyordu sanırım.

Benim 1.80 hocam.

Dmrbs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler hocam. Boy 1.73 yetmez mi acaba boyu nasıl uzatıcaz bilmiyorum
Yeterli hocam.

KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizce sınava sözleşmeli olarakmı girelim yoksa kadrolu olarakmı hangisine başvuralım ? Kadrolu çok az alım oluyor
Kadrolu tabiki iyi ama az sayıda alındığı için şansınız çok azalıyor. Adana 5 kişi kadrolu 55 kişi sözleşmeli almıştı.


LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kronik rahatsızlık, adliyeye girmek için engel mi? (Böbrek yetmezliği)
Kazanınca devlet hastanesinden sağlık raporu aldırıyorlar ama hastanede doktor sana soruyor bir şeyin var mı diye? yok diyin gitsin.