syf01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kurumlar arası çok zor hocam. Dayı meselesi
hocam geçiş derken direk değil lisans kpss ile öyle olur değil mi? mesela lisanstan 80 üstü alıp istifa edebilirim ikm'dan yanılmıyorsam?