Konu
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
26-10-2012, 14:16:59
#61
PaSaSa
syf01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kurumlar arası çok zor hocam. Dayı meselesi
hocam geçiş derken direk değil lisans kpss ile öyle olur değil mi? mesela lisanstan 80 üstü alıp istifa edebilirim ikm'dan yanılmıyorsam?