Konu
Adliye ve İnfaz Koruma Memuru Alımları
26-10-2012, 15:48:29
#63
syf01
PaSaSa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam geçiş derken direk değil lisans kpss ile öyle olur değil mi? mesela lisanstan 80 üstü alıp istifa edebilirim ikm'dan yanılmıyorsam?
sözleşmeliyseniz istifa edebilirsiniz.