PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam geçiş derken direk değil lisans kpss ile öyle olur değil mi? mesela lisanstan 80 üstü alıp istifa edebilirim ikm'dan yanılmıyorsam?

sözleşmeliyseniz istifa edebilirsiniz.