Sizce sınava sözleşmeli olarakmı girelim yoksa kadrolu olarakmı hangisine başvuralım ? Kadrolu çok az alım oluyor
Ben her ikisinede başvurmayı düşünüyorum.Sanırım aynı komisyonda hem sözleşmeli hem kadrolu alım yapıyorsa, ikisinede başvurabiliyormuşuz.