KaRa_MaSkE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hangisi daha iyi kadrolu değilmi
Tabiki kadrolu iyi ama kadrolu personel az alındığı için şansınız daha az.

LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kronik rahatsızlık, adliyeye girmek için engel mi? (Böbrek yetmezliği)
Çalışmanızı engellemeyecekse sıkıntı olmaz. Bazen sabah 8 akşam 4 5 e kadar duruşma sürebilir. Yada kış günü araziye keşfe otopsiye çıkarsınız 2 3 saat orda kalabilirsiniz.