• 20-07-2018, 20:13:31
    #64
    Üyeliği durduruldu
    Şekersiz çaymı olurmuş
  • 20-07-2018, 20:17:38
    #65
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ucuzavps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şekersiz çaymı olurmuş
    Oluyor hocam, tavsiyem 1 hafta kendisine şans ver olanları izle.
  • 20-07-2018, 20:22:34
    #66
    Ben 10 yıldır çayı şekersiz içiyorum. Çayın tadı şekersiz çıkar zaten. Şeker koyunca çay içmiş olmazsınız şerbet içmiş olursunuz. Ayrıca şekersiz içmek kahve kültürünü de getirir zamanla. Çünkü kahveyi de şekersiz içmeye başlarsınız ve bir iki derken kahvenin de gerçek tadını almaya başlarsınız. Kahve muhabbeti yapan insanlar size tuhaf gelmemeye başlar çünkü adamların haklı olduğunu anlarsınız. Onun bunun arkasından konuşmaktansa saatlerce kahve muhabbeti yapmayı yeğlerim.
  • 20-07-2018, 21:25:33
    #67
    Bizim evde kimse şeker kullanmaz. Gece 24'e kadar çay içiyorum. Şeker kullansam yandım.
  • 21-07-2018, 15:34:46
    #68
    Ben çevreme her zaman aynı şeyi söylerim çayı 1 hafta şekersiz için 1 hafta 10 gün sonra şekersiz içtiğiniz çay bile şekerli gelecektir diye Çok şükür 5-6 senedir çayı şekersiz içiyorum.
  • 21-07-2018, 19:15:40
    #69
    Abraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tuzuda bırakın tuzda faydalı bişey değil 8 sene olmuştur herhalde tuz ve şekeri bırakalı,
    Vücudun tuza ihtiyacı var yeteri miktarda almak zorundasunız. Ekstra tuz önerilmez ama tuz ihtiyaç yanlş biliyorsunuz.
  • 22-07-2018, 00:00:22
    #70
    4 şeker atardım 3 sonra 2'ye indim ve şuan tek şeker olarak devam ediyor zaman zaman şekersiz içmeyi deniyorum ama tadını alamıyorum acı geliyor ağız tadım değişiyor.
    Ancak kesinlikle tek şekerde çayın tadını almaya başladım.
    Günün birinde tek şeker'e düşeceğime inanıyorum ama.
  • 22-07-2018, 00:08:30
    #71
    Üyeliği durduruldu
    Benimde yaklaşık 5 sene oluyor. Gerçekten şeker ve tuzu elinizden geldiğince hayatınızdan çıkarın damak tadınız nasıl değişecek o zaman görün.
  • 22-07-2018, 00:27:59
    #72
    Çayı şekersiz içenler derneğine hoş geldin. Her geçen gün artarak çığ gibi büyüyoruz ve bir gün herkes çayı şekersiz içene kadar çalışmalara devam edeceğiz