• 20-07-2018, 10:54:20
    #28
    Kurumsal Backlink SEO
    omer760 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 haftalığna bir tanıdıkta kaldım ve evdeki kimse şeker kullanmıyordu. Bende onlara ayak uyduruyum dedim, şeker istemedim. 10gün oldu ordan eve döneli, artık. Bisküvi, dondurma, icetea tarzı abur cubur şeyler o kadar şekerli geliyorki. Hiç hoş değil.

    Çayı şekersiz içmek, gayet normal geliyor artık. Zaten normalde çay vs. pek tüketen bir insan değilim ama bu deneyim benim damak tadımı çok değistirdi.

    Şekerin ne kadar boş bir şey olduğnu öğrendim. Sizde hayatınızdan şekeri çıkarmak istiyorsanız, bir deneyin.

    Sağlıklı bir hayat dilerim hepinize...
    Bir ben beceremedim sanırım Deniyorum deniyorum olmuyor...
  • 20-07-2018, 11:11:56
    #29
    4 Yıl
  • 20-07-2018, 11:13:16
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben 7 ay 20 gündür şekerli asitli hiçbir şey yiyip içmiyorum
  • 20-07-2018, 11:14:44
    #31
    Şekersiz çay mı olur hocam? Gerçekten bende denemek istiyorum ama sabah kahvaltısında o çaya şeker atıp karıştırmak.. Yapamam sanırım ben.
  • 20-07-2018, 11:23:54
    #32
    Deneyelim bakalım.
    Hep "çaysız şeker mi olur" diye düşünüyordum. Denemekten zarar gelmez.
  • 20-07-2018, 11:24:25
    #33
    heralde 8 - 9 senedir şeker kullanmıyorum bir demlik dolusu çayıda dibini görene kadar içerim çaykolik biri olarak şekersiz çayı tavsiye ederim.
  • 20-07-2018, 11:31:18
    #34
    Yaklaşık 1 seneye yakın süredir çayı şekersiz içiyorum, geçenlerde çaya şeker atıp içmeyi denedim dehşet derecede şekerli geldi içemedim ki önceden nasıl içiyormuşum
  • 20-07-2018, 11:46:40
    #35
    Herkes bu konularda bilinçlenirse ülkemiz daha sağlıklı nesiller yetiştirecektir. Herkesin hayatında uygulaması dileği ile.
  • 20-07-2018, 11:49:05
    #36
    2 sene oldu şekerli çayı bırakalı, şekeri bırakınca otomatik tuz ihtiyacıda aza düşüyor. Önceden tuzsuz birşeyler kesinlikle yiyemezken şu an çok rahatlıkla yiyebiliyorum. Tavsiye ederim.