1 Hafta şekersiz çay içtim ve olanlar
92
●3.480
- 20-07-2018, 12:01:47That Sugar Filmi izledikten sonra şeker kullanımını bıraktım. Hiç mi tüketmiyorum? Ayda yılda bir...
Fakat çayı şekersiz içip şimdi tadını daha iyi alabiliyorum diyenlerden de olamadım. Bence çayı şekersiz içeceğime içmemek daha mantıklı. Bu kafadayım
O yüzden çayı da biri ısrar etmediği sürece içmiyorum.
Tuz tüketimi konusunda katılmıyorum. Tuzsuz yaşam olmaz. Yapılması gereken tuzu bırakmak değil, sağlıklı tuzları kullanmak. - 20-07-2018, 12:18:49Yaklaşık 2 senedir şekersiz içiyorum çayı. Sebebi ise çok ay içiyor olmam. Günde fincanla 15-20 fincan falan içiyorum ki fincanım normal çay bardağından 3,5-4 tane alıyor. Yani çay önümden hiç eksik olmaz. Bu durumda o fincana tek bir küp şeker bile atsan ciddi bir şeker tüketimi oluyor. Üstelik ben o fincana 3-4 şeker atıyordum. Bir gün evde toz şeker kullandığım zaman dediler ki "bu (şeker)kaseyi bugün btirdin". O beni çok etkiledi. Etrafımdaki kimse zaten şekerli çay içmiyordu. İki güç birleşince bırakmış oldum. Ama şeker olarak hayatımdan sadece bunu çıkardım. Gerçi o da çok farketmiştir muhtemelen. Ama şeker bunun farkında mı onu bilmiyorum

Şekeri de tuzu da doğal yollardan muhakkak almak lazım, vücudun ihtiyacıdır. Haricen eklenmiş şeker de tuz da illa ki zarar veriyor. - 20-07-2018, 13:41:47tuz zararlı değil üstad aşırıya kaçmadıktan sonra..vücudun ihtiyacı varAbraxas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2018, 14:12:54Bu kadar insan için oluyorsa. Biraz zorlamayı denemelisin bence hocam. Sende bırakırsın mutlaka.Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-07-2018, 14:15:29omer760 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bıraktım zaten, birkaç ay içmedim. tam hatırlamıyorum kaç ay. içebiliyordum içemiyordum da değil. Ama tekrar şekerliye başladım, çünkü böyle çok güzel.
O yüzden çayı da biri ısrar etmediği sürece içmiyorum.