• 20-07-2018, 00:58:43
    #10
    Yaklaşık 3 yıl önce bir idda sonucu çayı şekersiz içmeye başladım. Bir faydasını da görmedim zararını da Ama iyi bir şeydir heralde
  • 20-07-2018, 01:02:21
    #11
    Tatlı içelim tatlı konuşalım hocam
  • 20-07-2018, 01:02:39
    #12
    Bende liseden sonra bıraktım çayda şeker olayını. Annem ve babam içmediğinden benimde bırakmam hem kolay hemde neden oldu. Aileden biri içmezse yanındakilerin de bırakması kolaylaşıyor. Herkes şekerli içiyorsa biri önayak olsun ve şeker olayını azaltırız toplumca.

    Çayın tadı şekersiz alınabiliyor kesin ve net olarak.
  • 20-07-2018, 01:02:54
    #13
    PREMIUM SEO
    Yaklaşık 12-13 sene oldu. O zaman çok çay içiyordum azaltmak için şekersiz çay içmeye başlamıştım. Ama sonrasında asıl çayın tadını aldım. Sağlık açısından değil tabi ki gerçek tadını alıyorsun çayın. Çevremdeki herkesi de alıştırdım. Şekersiz çay,şekersiz-kremasız kahve vazgeçilmezlerim oldu.
  • 20-07-2018, 01:12:23
    #14
    Konuyu açan abime teşekkür ederim. Normalde manyak gibi şekerli içerim, şuan çay içiyorum sayenizde şekersiz deniyorum.
  • 20-07-2018, 01:14:48
    #15
    Eagless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu açan abime teşekkür ederim. Normalde manyak gibi şekerli içerim, şuan çay içiyorum sayenizde şekersiz deniyorum.
    Afiyet olsun hocam ,inşallah komple kurtulursunuz
  • 20-07-2018, 01:26:37
    #16
    Yarım atıyorum
  • 20-07-2018, 01:26:45
    #17
    Bende 2 sene önce falan bıraktım.Bırakmadan baklava tarzı şekerli şerbetli şeyleri çok severdim ama şuan 2 dilim baklavayı bile zor yiyorum.Gerçektende damak zevkini değiştiriyor.
  • 20-07-2018, 01:34:51
    #18
    Şeker zehirdir... Ha, bir de internet vardı değil mi zehir olan, "ÇAKMA" zehir.