Eagless adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu açan abime teşekkür ederim. Normalde manyak gibi şekerli içerim, şuan çay içiyorum sayenizde şekersiz deniyorum.
Afiyet olsun hocam ,inşallah komple kurtulursunuz