Bende liseden sonra bıraktım çayda şeker olayını. Annem ve babam içmediğinden benimde bırakmam hem kolay hemde neden oldu. Aileden biri içmezse yanındakilerin de bırakması kolaylaşıyor. Herkes şekerli içiyorsa biri önayak olsun ve şeker olayını azaltırız toplumca.
Çayın tadı şekersiz alınabiliyor kesin ve net olarak.