Spora başladığımda şekeri yarıma indirdik, büyük bardak, küçük bardak farketmeksizin yarım şeker atıyordum, haftalar sonra farkettimki o yarımı da atmıyorum ve şekeri bırakmışım. 3 yıl falan oldu bırakalı ve çok memnunum. Tek yan etkisi çok fazla çay içiyorum artık