• 20-07-2018, 17:13:50
    #55
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1 yıldır şekersiz çay içerim çok ama çok mutluyum.

    Ayrıca şekerli çaydan artık nefret ediyorum ki ben önceden şekere çay katanlardandım
  • 20-07-2018, 17:44:03
    #56
    Spora başladığımda şekeri yarıma indirdik, büyük bardak, küçük bardak farketmeksizin yarım şeker atıyordum, haftalar sonra farkettimki o yarımı da atmıyorum ve şekeri bırakmışım. 3 yıl falan oldu bırakalı ve çok memnunum. Tek yan etkisi çok fazla çay içiyorum artık
  • 20-07-2018, 17:58:58
    #57
    zaten şu çaya şeker olayını bulan kişi kim merak ediyorum. çaya şeker kullanmıyorum fakat zaman zaman kola veya meyvesuyu içiyorum. bünyeyi şekersiz bırakmakta zararlı diye düşünüyorum.
    5-6aydır şekersiz içiyorum bir faydası varmı emin değilim.
  • 20-07-2018, 18:43:46
    #58
  • 20-07-2018, 18:58:21
    #59
    Hocam çaya gelelim sana.
  • 20-07-2018, 19:00:26
    #60
    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 aydır şeker kullanmayı bıraktım. Önceden dalga geçerdim şeker kullanmayanlarla "şeker kullanmayıp 200 sene mi yaşayacaksınız" gibisinden. Sonra araştırınca ne kadar illet bir şey olduğunu gördüm ve bıraktım. Tebrikler hocam güzel karar aldınız.
    200 yaşına gelince haber verın hocam.
  • 20-07-2018, 19:34:51
    #61
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sanırım, bende 1 seneye yakın şekersiz içiyorum, öyle alıştım ki karşısına şekersiz içiyorum deyince yadırgıyor.
  • 20-07-2018, 20:09:52
    #62
    1 kere geliyoruz dünyaya ne bulursan ye gitsin
  • 20-07-2018, 20:10:41
    #63
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaten şu çaya şeker olayını bulan kişi kim merak ediyorum. çaya şeker kullanmıyorum fakat zaman zaman kola veya meyvesuyu içiyorum. bünyeyi şekersiz bırakmakta zararlı diye düşünüyorum.
    5-6aydır şekersiz içiyorum bir faydası varmı emin değilim.
    Vucut hicbir zaman sekersiz kalmiyor. Yedigimiz ekmekten tutun meyvelere kadar bircok gidadan seker aliyoruz zaten. Bu aldigimiz sekerlerde vucudumuzun gunluk ihtiyaci icin yeterli. Bunun disinda alinan ekstra sekerler hep fazlalik.