zaten şu çaya şeker olayını bulan kişi kim merak ediyorum. çaya şeker kullanmıyorum fakat zaman zaman kola veya meyvesuyu içiyorum. bünyeyi şekersiz bırakmakta zararlı diye düşünüyorum.
5-6aydır şekersiz içiyorum bir faydası varmı emin değilim.
Vucut hicbir zaman sekersiz kalmiyor. Yedigimiz ekmekten tutun meyvelere kadar bircok gidadan seker aliyoruz zaten. Bu aldigimiz sekerlerde vucudumuzun gunluk ihtiyaci icin yeterli. Bunun disinda alinan ekstra sekerler hep fazlalik.