Konu
1 Hafta şekersiz çay içtim ve olanlar
20-07-2018, 17:58:58
#57
depresanz
zaten şu çaya şeker olayını bulan kişi kim merak ediyorum. çaya şeker kullanmıyorum fakat zaman zaman kola veya meyvesuyu içiyorum. bünyeyi şekersiz bırakmakta zararlı diye düşünüyorum.
5-6aydır şekersiz içiyorum bir faydası varmı emin değilim.