• 03-09-2018, 01:50:32
    #82
    Tam 20 sene oldu çaya şeker atmayalı
  • 03-09-2018, 03:22:37
    #83
    Bazen çaya şeker atmayı unutuyorum,acayip kötü geliyor.Düşüncesi bile imkansız geliyor.Şeker,tuz vazgeçilmezim.Yemeğin tadına bakmadan tuz atıyorum.Zararlı elbette zararlıdırda,abartılacak şekilde değil bence.Adam sigara içiyo gelmiş bana şekerin zararından bahsediyor
  • 03-09-2018, 03:24:26
    #84
    Çay içmeğim için şeker derdimde olmuyor. Olabildiğince bende şeker ve tuz dan uzak durmaya çalışıyorum.
  • 03-09-2018, 06:06:57
    #85
    şekeri tuzu bırakalı 1 sene oldu da şu sigarayı bir bırakamadım
  • 03-09-2018, 10:46:41
    #86
    Üyeliği durduruldu
    Şekersiz asla
  • 03-09-2018, 11:42:25
    #87
    Kurumsal Üye
    Şekerli içende ölüyor içmeyende misali. Rabbim rızk vermişse şeker bahane ki zira şeker doğanın kanununda var. Ha bu şeker tuz sigaradan beter diyenler Rahmetli halam vardı çok sağlığına dikkat ederi . Nur içinde yatsın ne şeker ne tuz hatta margarin bile doğal vs çok araştırırdı. Ama en erken o bize veda etti. Bence böyle şeylerle kasmayın azı karar çoğu zarar. Orta halli herşeyden tüketin. Çünkü vücudunuzun şekere tuza ihtiyacı var. Yıllardır eski topraklar şeker tuz tüketmiyorlarmıydı ?
  • 03-09-2018, 13:23:29
    #88
    Azı karar çoğu zarar. incebelliye bir küpün yarısını atıyorum.
  • 03-09-2018, 15:39:33
    #89
    Şekeri bırakmak iyi birşey fakat, bu gün marketten aldığımız hemen hemen her yiyecek ve içecekte şeker fazlasıyla mevcut . Kaçarsın ama kurtulamassın
  • 05-09-2018, 00:55:03
    #90
    Eziyet çekmeye gerek yok bi çok şey şekersiz gitmiyo , Stevia bitkisel tatlandırıcı kullanın.

    Aspartam filan değil direk bitkiden elde ediliyo organiksatinal sitesinden almıştım.

    Şekerin hiç bi faydası yok onda hemfikiriz ama tuz yağ bunlar insan vucuduna lazım bi bi süre yağ almayın gidin bi hormon tahlili yaptırıp testosteron değerlerinize baktırın nerdeyse yarı yarıya düşüş yaşıyor. Tuz demek sodyum demek oda vucuda lazım. Herşeyi ayarında almak lazım kalori hesabına göre alınırsa bazı şeyler işte ozaman kiloda alınır kiloda verinir sağlıklıda yaşanır.