Eziyet çekmeye gerek yok bi çok şey şekersiz gitmiyo , Stevia bitkisel tatlandırıcı kullanın.

Aspartam filan değil direk bitkiden elde ediliyo organiksatinal sitesinden almıştım.

Şekerin hiç bi faydası yok onda hemfikiriz ama tuz yağ bunlar insan vucuduna lazım bi bi süre yağ almayın gidin bi hormon tahlili yaptırıp testosteron değerlerinize baktırın nerdeyse yarı yarıya düşüş yaşıyor. Tuz demek sodyum demek oda vucuda lazım. Herşeyi ayarında almak lazım kalori hesabına göre alınırsa bazı şeyler işte ozaman kiloda alınır kiloda verinir sağlıklıda yaşanır.