Şekerli içende ölüyor içmeyende misali. Rabbim rızk vermişse şeker bahane ki zira şeker doğanın kanununda var. Ha bu şeker tuz sigaradan beter diyenler

Rahmetli halam vardı çok sağlığına dikkat ederi . Nur içinde yatsın ne şeker ne tuz hatta margarin bile doğal vs çok araştırırdı. Ama en erken o bize veda etti. Bence böyle şeylerle kasmayın azı karar çoğu zarar. Orta halli herşeyden tüketin. Çünkü vücudunuzun şekere tuza ihtiyacı var. Yıllardır eski topraklar şeker tuz tüketmiyorlarmıydı ?