Bazen çaya şeker atmayı unutuyorum,acayip kötü geliyor.Düşüncesi bile imkansız geliyor.Şeker,tuz vazgeçilmezim.Yemeğin tadına bakmadan tuz atıyorum.Zararlı elbette zararlıdırda,abartılacak şekilde değil bence.Adam sigara içiyo gelmiş bana şekerin zararından bahsediyor