1 Hafta şekersiz çay içtim ve olanlar
92
●3.480
- 22-07-2018, 14:21:08Sağlığımızı bozan şey sadece şeker değil araştırdıkça öğreniyorsunuz.Örnek veriyorum yediğiniz meyve ve sebzeler boş posadan ibaret içerisinde vitamin mineral yok gibi birşey.Peki bunun farkında mıyız önlem alıyor muyuz?2002 de yapılan bir araştırma şuan yıl 2018 durum nedir acaba?
- 22-07-2018, 21:58:01ben tad alamıyorum şekersiz içince ama şöyle bişey var bende,burdaki biçok kişi gibi işim sürekli pc başında benimde tabi.mesela gittim mutfaktan çay aldım geldim diyelim,şeker atmayıda unuttum.bazen yarısını içtikten sonra farkediyorum,bazen baştan farkediyorum ama gidip şeker atmaya eriniyorum ve öyle içiyorum.hatta bazen şekeri 1 kaşık atıyorum,bazen 2-3 kaşık atıyorum.belli bi standartım olmadı hiç şeker konusunda benim
- 23-07-2018, 00:58:45Şekeri, kola, icetea, kapalı paket ürünler vs. 9 aydır hepsini bıraktım.
Şekeri bırakınca çayı da bıraktım şekersiz içemedim. Yapay şekerlerden uzaklaşmak iyidir.
Doğal şekerler olması gerektiği gibi tüketmeye devam. (Elma, armut, şeftali, kayısı, incir, portakal vs. hepsinde şeker var. ) - 03-09-2018, 01:36:42
