• 22-07-2018, 01:03:04
    #73
    1 senedir şeker ve tuz kullanmıyorum. Mutluyum huzurluyum
  • 22-07-2018, 12:25:34
    #74
    Şekerle yollarımızı ayıralı tam 3 sene 5 ay oldu çayın gerçek tadını alıyor insan şekersiz içince etraftakiler ise paso dalgaya vuruyor bu durumu ama bir alışsalar keşke ne demek istediğimi net anlayacaklar.
  • 22-07-2018, 14:21:08
    #75
    Sağlığımızı bozan şey sadece şeker değil araştırdıkça öğreniyorsunuz.Örnek veriyorum yediğiniz meyve ve sebzeler boş posadan ibaret içerisinde vitamin mineral yok gibi birşey.Peki bunun farkında mıyız önlem alıyor muyuz?2002 de yapılan bir araştırma şuan yıl 2018 durum nedir acaba?
  • 22-07-2018, 14:31:40
    #76
    Üyeliği durduruldu
    9 yıldır şeker kullanmıyorum gerçek tadı öyle anlıyorum ama vücut şekersiz kalması diye bazen bir iki dilim baklava yiyorum
  • 22-07-2018, 21:58:01
    #77
    ben tad alamıyorum şekersiz içince ama şöyle bişey var bende,burdaki biçok kişi gibi işim sürekli pc başında benimde tabi.mesela gittim mutfaktan çay aldım geldim diyelim,şeker atmayıda unuttum.bazen yarısını içtikten sonra farkediyorum,bazen baştan farkediyorum ama gidip şeker atmaya eriniyorum ve öyle içiyorum.hatta bazen şekeri 1 kaşık atıyorum,bazen 2-3 kaşık atıyorum.belli bi standartım olmadı hiç şeker konusunda benim
  • 23-07-2018, 00:41:41
    #78
    Öğrenci evindeyken evde şeker bitti, sen git, yok sen git, ders çıkışı gelirken al, almadım unuttum falan derken 3 yıl oldu en az şeker kullanmayalı.
  • 23-07-2018, 00:58:45
    #79
    Şekeri, kola, icetea, kapalı paket ürünler vs. 9 aydır hepsini bıraktım.

    Şekeri bırakınca çayı da bıraktım şekersiz içemedim. Yapay şekerlerden uzaklaşmak iyidir.

    Doğal şekerler olması gerektiği gibi tüketmeye devam. (Elma, armut, şeftali, kayısı, incir, portakal vs. hepsinde şeker var. )
  • 03-09-2018, 01:32:11
    #80
    Oğuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Misafir; sayesinde 2 yıl önce bırakmıştım bugün şekerli çay içsem kusarım
    ne mutlu bana hocam
  • 03-09-2018, 01:36:42
    #81
    Yorumları okuyunca aklıma geldi


    https://www.youtube.com/watch?v=b31ie6oa2pg