Şekeri, kola, icetea, kapalı paket ürünler vs. 9 aydır hepsini bıraktım.
Şekeri bırakınca çayı da bıraktım şekersiz içemedim. Yapay şekerlerden uzaklaşmak iyidir.
Doğal şekerler olması gerektiği gibi tüketmeye devam. (Elma, armut, şeftali, kayısı, incir, portakal vs. hepsinde şeker var. )