Şekerle yollarımızı ayıralı tam 3 sene 5 ay oldu çayın gerçek tadını alıyor insan şekersiz içince etraftakiler ise paso dalgaya vuruyor bu durumu ama bir alışsalar keşke ne demek istediğimi net anlayacaklar.