Sağlığımızı bozan şey sadece şeker değil araştırdıkça öğreniyorsunuz.Örnek veriyorum yediğiniz meyve ve sebzeler boş posadan ibaret içerisinde vitamin mineral yok gibi birşey.Peki bunun farkında mıyız önlem alıyor muyuz?2002 de yapılan bir araştırma şuan yıl 2018 durum nedir acaba?