ben tad alamıyorum şekersiz içince ama şöyle bişey var bende,burdaki biçok kişi gibi işim sürekli pc başında benimde tabi.mesela gittim mutfaktan çay aldım geldim diyelim,şeker atmayıda unuttum.bazen yarısını içtikten sonra farkediyorum,bazen baştan farkediyorum ama gidip şeker atmaya eriniyorum ve öyle içiyorum.hatta bazen şekeri 1 kaşık atıyorum,bazen 2-3 kaşık atıyorum.belli bi standartım olmadı hiç şeker konusunda benim