• 20-07-2018, 01:35:35
    #19
    Deli gibi şekeri seven biri olarak geçen gün testler'de şekerim sınır'da çıktı. Azaltmaya çalışıyorum. Fark ettim'ki herşey'de şeker varmış. Şeker ile alakası olmayan yemek bile şekeri yükseltiyor Ne illet birşey bu ya
  • 20-07-2018, 02:19:42
    #20
    Üyeliği durduruldu
    4 yıl oldu sanırım şekeri kullanmayı bırakalı. Bırakma hikayemde tamamen üşenmemden geliyor Birgün annem ve babamın yanına kahvaltı masasına oturuyorum onlar haberim yok karar almışlar artık kullanmıyoruz diye bir süre önce haliyle ben şehir dışındaydım döndüğümde hep masada şeker olduğu için dolaptan çıkarmak aklımda yoktu. Oturdum ve anneme dönüp "anne şeker nerde?" dedim, "biz bıraktık şeker kullanmayı." cevabını alınca şöyle dolaba bir bakış attım ve bende bırakıyorum kim gidecek oraya kadar dedim o gün bugündür kullanmıyorum
  • 20-07-2018, 02:35:18
    #21
    Bende uzun zamandır şekersiz içerim (Çayı çok içmem zaten). O zamandan beri dediğin gibi çukulatalar, şekerlemeler çok değişik geliyor. Biraz fazla kaçırdım mı sorhoş ediyor beni Demekki saf şekeri bırakınca diğerleride otomatikmen nırakılıyormuş
  • 20-07-2018, 07:23:31
    #22
    babam şeker hastası diye bıraktı.zamanla annemi alıştırdı.sonra abime de zararlı diye bıraktırdılar.sonra ben özendiö ve bıraktım.misafir felince şeker koymayı unutuyoruz
    4 5 yıl olmuştur en azından birşeyden kurtulabildik
  • 20-07-2018, 07:29:11
    #23
    Öğrenciyken evde şeker yoktu bizim maceramız öyle başladı.
    10 yıl oldu.
  • 20-07-2018, 07:32:37
    #24
    Şekersiz çay mı içilir hocam ? en küçük bardağa 3 atıyorum kupa felan varsa 5-6 bende zararın farkındayım ama alışamadım şekersiz deniyorum çayda tat tuz yok.
  • 20-07-2018, 07:53:13
    #25
    Sıkıntı... bende 5 kaşık atıyorum 4 e indirmeyi deneyeceğim
  • 20-07-2018, 08:01:21
    #26
    15 yaşından beri şekersiz içiyorum 😂 28 yaşındayım su anda
  • 20-07-2018, 10:47:12
    #27
    hamur isi ve tatliyi en son adam gibi 1 sene once yemisimdir. 5 ayda 25 kilo verdim.