Ne illet birşey bu ya
1 Hafta şekersiz çay içtim ve olanlar
92
●3.480
- 20-07-2018, 01:35:35Deli gibi şekeri seven biri olarak geçen gün testler'de şekerim sınır'da çıktı. Azaltmaya çalışıyorum. Fark ettim'ki herşey'de şeker varmış. Şeker ile alakası olmayan yemek bile şekeri yükseltiyor
Ne illet birşey bu ya
- 20-07-2018, 02:19:42Üyeliği durduruldu4 yıl oldu sanırım şekeri kullanmayı bırakalı. Bırakma hikayemde tamamen üşenmemden geliyor
Birgün annem ve babamın yanına kahvaltı masasına oturuyorum onlar haberim yok karar almışlar artık kullanmıyoruz diye bir süre önce haliyle ben şehir dışındaydım döndüğümde hep masada şeker olduğu için dolaptan çıkarmak aklımda yoktu. Oturdum ve anneme dönüp "anne şeker nerde?" dedim, "biz bıraktık şeker kullanmayı." cevabını alınca şöyle dolaba bir bakış attım ve bende bırakıyorum kim gidecek oraya kadar dedim o gün bugündür kullanmıyorum
- 20-07-2018, 02:35:18Bende uzun zamandır şekersiz içerim (Çayı çok içmem zaten). O zamandan beri dediğin gibi çukulatalar, şekerlemeler çok değişik geliyor. Biraz fazla kaçırdım mı sorhoş ediyor beni
Demekki saf şekeri bırakınca diğerleride otomatikmen nırakılıyormuş