babam şeker hastası diye bıraktı.zamanla annemi alıştırdı.sonra abime de zararlı diye bıraktırdılar.sonra ben özendiö ve bıraktım.misafir felince şeker koymayı unutuyoruz
4 5 yıl olmuştur en azından birşeyden kurtulabildik