4 yıl oldu sanırım şekeri kullanmayı bırakalı. Bırakma hikayemde tamamen üşenmemden geliyor

Birgün annem ve babamın yanına kahvaltı masasına oturuyorum onlar haberim yok karar almışlar artık kullanmıyoruz diye bir süre önce haliyle ben şehir dışındaydım döndüğümde hep masada şeker olduğu için dolaptan çıkarmak aklımda yoktu. Oturdum ve anneme dönüp "anne şeker nerde?" dedim, "biz bıraktık şeker kullanmayı." cevabını alınca şöyle dolaba bir bakış attım ve bende bırakıyorum kim gidecek oraya kadar dedim o gün bugündür kullanmıyorum